• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Система оцінювання здобувачів освіти

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КАМ’ЯНКА-БУЗЬКИЙ РАЙОН ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 1

імені ІВАНА ФРАНКА КАМ’ЯНКА-БУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

80400, м. Кам’янка-Бузька, вул. Незалежності, 66; код ЄДРПОУ 22358825,

тел.: 2-42-30, Kbschool1@qmail.com

НАКАЗ

від 31.08.2022 р. № 80/О

Про оцінювання учнів 5 класу НУШ

Відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 № 988-р), Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898, наказу МОН від 01.04.2022 №289, рішення педради від 30.08.2022 №9

НАКАЗУЮ:

1. Учителям-предметникам, які викладають у 5-их класах:

1.1. Оцінювання учнів у 5 класі зорієнтувати на визначені Державним стандартом базової середньої освіти ключові компетентності та наскрізні вміння й передбачені навчальною програмою очікувані результати навчання для відповідного предмету.

1.2. Для оцінювання навчальних досягнень учнів керуватися такими категоріями критеріїв:

- розв’язання проблем і виконання практичних завдань із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом;

- комунікація (тому числі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій);

- планування й здійснення навчального пошуку, робота з текстовою і графічною інформацією;

- рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності.

1.3. Для забезпечення наступності між підходами до оцінювання результатів навчання здобувачів початкової та базової середньої освіти, вважати адаптаційним періодом, упродовж якого не здійснюється поточне та тематичне оцінювання, вересень та жовтень 2022 р.

1.4. У першому семестрі 5-го класу підсумкове та проміжне оцінювання результатів навчання учнів здійснювати за рівневою шкалою, а його результати позначати словами або відповідними літерами: «початковий (П)», «середній» (С), «достатній» (Д), «високий (В)», та супроводжувати вербальною характеристикою з орієнтацією на досягнення учня / учениці .

1.5. Тематичне оцінювання здійснювати на основі поточного оцінювання із урахуванням проведених діагностичних (контрольних) робіт, або без проведення подібних робіт залежно від специфіки навчального предмета. Під час виставлення тематичного бала результати перевірки робочих зошитів не враховувати.

1.6. Фіксацію записів тематичного та семестрового оцінювання проводити в окремій колонці без дати. Оцінку за семестр ставити за результатами тематичного оцінювання та контролю груп загальних результатів.

1.7. При переході від підсумкового оцінювання за рівневою шкалою в І семестрі до оцінювання за бальною шкалою в ІІ семестрі при виставленні річної оцінки орієнтуватись на оцінку за ІІ семестр, а можливу різницю між рівнями результатів навчання у І та ІІ семестрах враховувати шляхом виставлення річної оцінки, що відповідає вищому показнику.

1.8. Семестрове оцінювання здійснювати за результатами контролю груп загальних результатів відображених у Свідоцтві досягнень

2. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника з навчально-виховної роботи Лесю Шпот.

ДИРЕКТОР ГАЛИНА БАБІЙ

Кiлькiсть переглядiв: 272

Коментарi